Friday, October 14, 2011

#KISAH AKU,  KamOo &Die #
Malam semalam (13/10.2011)KamOo muncul sekali lagi dalam hidup aku....Datang untuk meminta maaf dan menagih simpati untuk kembali.Ikutkan hati aku,dah lame aku nk remove jauh2 name kamOo dalam hidup aku. .  huh!Hanye tuhan je tahu ape yang ak rase skunk nie ..aku cube untuk melupakan kamOO...aku cube untuk berpura2 tak kenal kamoo...aku cube jugak untuk buad tak tahu.

Tapi,  semuanya tak berhasil..tak menjadi . Aku tak faham dengan sikap kamoo sejak 2 menjak skunk nih.Ape yg ak rase,kamoo marah sangat dgn aku..kamoo terasa haty dengan aku..kamoo jugak terlalu bengang dgn aku!!!Ape sebabnye...aku pon xtahu!Apa yang pasti ... aku tahu kamoo ade sebab tersendiri kenape kamoo wat aqu camtu.Kamoo ego...aku pon ego.Same2 ego right???Bagus sangatlaa tuh....
Bile aqu cube berbaik2...kamoo xnk layan aku.Bile aqu msg kamoo,kamoo xnk balas sekarang nie... bile aku chat di fb,kamoo xnak layan aku jgk.MAKA,DENGAN ITU TERTUTUP SUDAH PINTU HATY AKU BUAD SELAMA-LAMANYA UNTUK KAMOO.Aku dah malas terhegeh2 dan cube jernihhkan keadaan semate2 nak berbaik semula dengan kamoo.Tapi,ego kamoo sangat tinggi.Xpelah....makin tinggi ego kamoo,makin tinggi jugakla ego aku terhadap kamoo.

Prinsip aku senang jee..kalo aku dah berusaha berbaik2...tapi,xde feedback gak,Sory,i'am say Goodbye!!!!Tapi,haty wanita nie lembut,cakap je lebeh.Pada hakikatnye aku xsampai haty nk wat kamoo camtu.. Tapi,die yg mulekan dulu.Aku xtahu sampai bile terus begini....aku xtahu ape kesudahannye.Yang Pastinya aku tahu aku harus melupakan kamoo.Biar tinggal kenangan jee dengan kamoo.kalo kamoo terbace ape yang aku tuliskan nie,aku mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.aku xsempurna untuk kamoo.Tapi,aku amat menyayangimu ..

Untuk si die pula.... kalo ade jodoh antara kita berdua..tak ke mana.Kita hanya merancang,tuhan juga merancang.Tapi sebaik2 perancang adalah DIA.Aku pasrah kalau itu takdirnya.Jika die tahu,aku masih tetap seperti dulu...aku tetap kk yang dulu.Walaupun aku terus berharap dengan die..lame kelamaan, pada satu tahap,aku give up jgk ! Sumenye aku berserah padaNYA ... mungkin ade hikmah di sebalik ape yg berlaku antara aku,die dan kamoo. Dan aku perlu menerima dengan haty terbuka jika die bukan untukku.Aku akan buka kembali pintu haty aku buad owg lain.Itu janji aku... aku tutup pintu haty aku demi die...

Die akan terus menghantui fikiran aku tiap mase dan ketike..... kamoo pule semakin lenyap dalam hidup aku.Kamoo carilah haluan kamoo sendiri.... Dan aku juga perlu teruskan hidup tanpa kamoo dan die...Sekian saja coretan kisah aku,die & kamoo .. bila haty wa sudah touching,abeslaaaaa=((

No comments:

Post a Comment